نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی مشکین دشت - گزارش تصویری

نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی مشکین دشت - گزارش تصویری
شناسه خبـر : ۱۱۲۶۱۲ جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳

نشست خبری شورا شهر مشکین دشت ، با حضور مهدی نیک مرام رئیس شورای شهر مشکین دشت ، علیرضا صفر خانلو شهردار مشکین دشت و چند تن از اعضا این شورا و با حضور اصحاب رسانه ، با محوریت گزارش عملکرد ، ۱ سال مجموعه مدیریت شهری مشکین دشت ، همچنین ارائه برنامه ها و سیاست های شهری در محل سالن جلسات شورای اسلامی این شهر برگزار شد .

به گزارش شهروند البرز، در ابتدای نشست ، مهدی نیک مرام ، رئیس شورای اسلامی شهر مشکین دشت ، با اشاره به سیاست عدالت در توسعه سرانه ها و سوق دادن آن به سمت مناطق کم برخوردار و محروم ، بیان داشت :
در سال ۱۴۰۱ بودجه پیشنهادی ۱۳۰ هزار میلیارد تومان بود ، که در متمم بودجه ۲۰۰ میلیارد تومان نهایی شد و از این مبلغ ۵۴ درصد اعتبار عمرانی و ۴۵ درصد در حوزه های جاری محقق ، که پیش بینی میشود مازآد درآمد نیز داشته باشیم .

وی ، ادامه داد :
در بودجه سال ۱۴۰۲ ، با کارشناسی ها و تحلیل های انجام شده ، ۲۹۰ میلیارد پیشنهاد و در شورای اسلامی شهر تصویب گردیده است ، که از این بودجه ۶۱/۳۳ درصد ، ویژه پروژه های عمرانی و ۳۹ درصد در هزینه های چاری مورد مصرف قرار خواهد گرفت .

در پایان ، عضو شورای شهر مشکین دشت ، اضافه کرد :
۱۱۰ جلسه در سال جاری در شورا برگزار گردیده است و ۲۱۰ لایحه از شهرداری ارسال گردید ، تمرکز از محل اعتبارات فاقد دهیاری مورد توجه قرار داشته و پرداخت بودجه با تعریف پروژه و ارائه صورت وضعیت در جهت تکمیل و حسن انجام کار در سیاست ها لحاظ شده است .

 

عکاس: نگار اصغری













به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz